איקקלומין
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום באיזה יום אחרי המחזור מתחילים לקחת איקקלומין, ובאיזה יום מתחילים זריקות?
מתחילים לקחת איקקלומין ביום החמישי למחזור.
מהם הסיכונים בנטילת איקקלומין (מינון של כדור אחד ביום)
היי את האיקקלמין אסור לקחת ללא הוראה של רופא. יכולה להיות תגובת יתר של השחלות עם הווצרות ציסטות מרובות וזהו מצב מסכן חיים. חוץ מזה יש סכנה של הריון מרובה עוברים(שניים ויותר) שזה מסכן את המשך ההריון. אם לא נמצאה בעיה ויש ביוץ כדאי לא להתעסק עם התרופה הזו. אם זה טיפול שהומלץ ע"י רופא אז עושים מעקב אחר התגובה. שיהיה לך בהצלחה.