למיכלי הי מה שלומך? איך את מרגישה?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, כפי שהיא כתבה לכן שיחררו אותה רק ל-24 שעות ,דיברתי איתה אתמול והיא אמרה שהיא כנראה חוזרת הבוקר,הציעו לה להגיע לאשפוז יום ולחזור כל ערב ,אבל כיוון שזה די טיפשי לדעתה ,היא כנראה תתאשפז עד הלידה... נשמעת בסדר גמור יחסית לכל התלאות שהיא עוברת...ואומרת שהיא עייפה נפשית מכל הסיפור ואפשר להבין אותה. העיקר שתרגיש טוב והילד יהיה בסדר והלידה מוצלחת. ביי, גילי
מה שלומך? אני מניחה שתדברי איתה עוד מס' פעמים עד הלידה. אני מאוד אשמח להתעדכן דרכך מה שלומה ואיך היא והבייבי שלה מחזיקים מעמד. בכל אופן, תמסרי לה גם את אהבתנו ותמיכתנו ונקווה לשמוע דרכך בשורות טובות.