אנטביוטיקה בהריון-דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב לרופאים המומחים באתר מתחילת ההריון לקחתי כדורים מסוגים אלגולזין פורטה,נרופן,אדוויל,אופטלגין,מוקסיפן,אוגמנטין לניתוח ציסטה בשיניים (כ-100 כדורים לערך) , ללא ידיעה על ההריון. שאלתי היא, האם קיים סיכון לעובר מבחינת מומים ואם כן אלו סוגים, והאם רצוי להפיל את העובר. תאריך מחזור אחרון - 12/9 תאריכי לקיחת הכדורים - 24/9 עד 12/10 בתודה מראש על תגובתכם.
היי, יש לך 10 דקות היום לתפוס את המרכז הטרטולוגי בירושלים (הם יודעים הכל על זה ) 6243663/9-02 וכל יום מ:9:00-15:00 בהצלחה !
לגילי תודה רבה רבה . עזרת לי מאוד