שאלה לופא או למי שיכולה לעזור
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
זהו הריון ראשון שלי ואני בשבוע 27 בסריקת מערכות בשבוע 22 גילו מוקד אקוגני בלב ושלחו אותנו לאקו לב עובר שיצא תקין אך הרופא שם הסביר על תופעת כדור גולף - שיש מחקרים חדשים שזה יכול להיות תסמונת דאון לא עשיתי מי שפיר אך בסקירת מערכות מוקדמת לא ראו את ה"כדור גולף" ושקיפות עורפית וחלבון עוברי יצאו תקינים האם כדאי לי לעשות מי שפיר על מנת להיות רגועה? מצטערת על ההודעה הארוכה פשוט אני מאוד לחוצה
תשובה "טריה" מאתמול, מהרופא שהצטרף לפורום http://www.doctors.co.il/forums/read.php?f=9&i=415859&t=415483 אז קודם כל תרגעי, ובעתיד שווה לך להריץ חיפוש על נושאים שמטרידים אותך, וכך תוכלי לקרוא את כל החומר שהצטבר בעבר בפורום בנושא זה או אחר. המשך הריון קל ובריא !
תודה רבה