דימום בתחילת הריון (4-5) אנא תגובת רופא!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני נמצאת בשבוע חמישי וטרם בקרתי אצל רופא. ביומיים האחרונים הופיעו לי דימומים חומים כהים (עם קצת כתמי דם), האם יש מה להילחץ? בשבוע שעבר בדיקת הבטא הכמותית הראתה 1630. האם עליי לראות רופא בהקדם?
היי קודם כל חשוב להישאר רגועה כמה שאפשר, לא כל דימום בהריון מראה על סימן להפלה. אני מציעה לך ללכת להיבדק אצל רופא. שיהיה לך המון בהצלחה. סיגל
היי הדס, בוקר טוב! בעיקרון דימום בהריון זה דבר די נפוץ ואני אישית מכירה נשים רבות שסיימו הריון עם תינוק בריא למרות דימומים במהלך ההריון. אבל!!!!! זה עדיין לא המצב הכי טבעי ומאוד רצוי לא להזניח. תשתדלי לנוח הרבה, לשתות הרבה מים וכן ללכת לרופא לבדיקה. זה אף פעם לא מזיק לבדוק מה המצב ולהתייעץ עם רופא. מאחלת לך רק טוב ומקווה שזה באמת שום דבר. שהיה בהצלחה בהריון ויום טוב, עדי