האם ניתן למרוח דרמקומבין בהריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי גירויים באיזור הנרתיק וגם צריבה בזמן שתן אני חוששת שיש לי דלקת בדרכי שתן והזמנתי תור לרופאת הנשים אך הוא יהיה רק בעוד שבוע(אני בשבוע 19להריון). שאלתי: האם ניתן להשתמש בדרמקומבין להרגעה חיצונית של המקום? ובכלל האם דלקת בדרכי השתן מסכנת את העובר ? בתודה מראש.
לגבי כל שאלה הקשורה לתרופות בהריון את יכולה להתקשר לאחד המרכזים הטרטולוגיים ותקבלי תשובה אמינה ביותר: אסף הרופא - 9779309 -08 רבין - 9376911 -03, 9377474 -03 עין כרם - 6243669-02
אלקום? קאמור לטיפול בפצעים ופיטריות..