כדורי אקמול ודקסמול בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם מותר לקחת כדור אקמול או דקסמול נגד כאב ראש, בזמן הריון (שליש ראשון)?
מותר אבל כמובן שכדאי להמעיט (ולא לעבור 4 טבליות ביום). כמו כן, הכדורים המשולבים (דקסמול קולד וכו') לא מומלצים. בכל מקרה, אל תסמכי על תשובות כמו זו שנתתי לך הרגע. תמיד כדאי לך להתיעץ עם מרכז טרטולוגי שמתמחה בדיוק בסוג זה של שאלות. תתקשרי לאחד המכונים (בלינסון או הדסה או אחרים) ושם תקבלי תשובה מוסמכת מרופא. תרגישי טוב, איריס
אומרים שמותר, אך תלוי בכאב. אם את יכולה - עדיף שתתאפקי. אם החלטת לקחת, אל תעשי זאת בתדירות גבוהה.