בבקשה שמישהו כבר יענה לי!!!!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני אמא לשניים בת 34. הוצאתי את ההתקן לאחר כ- 3 שנים. אני לא מצליחה להרות האם זה קשור לכך שהיה לי התקן???????
נגה, אל תלחצי. הכי חשוב בלהכנס להריון זה להיות רגועים. לחץ מאוד מוריד מהסיכוי. אל תשכחי שזה לוקח גם זמן וגם, ככל שמתבגרים, יש לזמן הזה נטיה להתארך (לפחות מסיפורים של חברות, אני לא יודעת עד כמה רפואית זה נכון). אני לא מבינה בהתקנים אבל לא נראה לי שזה קשור. בכל מקרה, תנסי להפנות את שאלתך לפורום פיריון. שיהיה לכם בהצלחה, איריס