שבוע 9 - כאבים כמו כאבי מחזור
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולם איתכם הסליחה שלא יצרתי קשר כבר המון זמן ההריון שלי בסדר, היה אולטרסאונד בשבוע 7 והיה דופק, הבחילות באות והולכות אבל מאתמול בערב, יש לי ממש כאבי מחזור ואני דואגת הכאב הוא כאילו למטה בנרתיק כזה, הרגשה לא נעימה בכלל מה לעשות? יש לי סיבה לדאוג? זה טבעי? ויש לי תור לרופא רק בשבוע הבא מה בינתיים?
היי אודליה, אל דאגה הכאבים זה דבר טבעי בשבוע הזה, אם את ממש לחוצה את יכולה לגשת למרפאה שיעשו לך אולטרסאונד עוד היום אבל לא נראה לי שיש סיבה לדאגה
תודה. מה איתך? הכל בסדר פשוט הרבה זמן לא יצא להיכנס ולראות מה קורה כאן ומה חדש