לד"ר - דחוף - ביתא שעולה לאט
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בת 34, הריון שני, ספונטני. בדיקה ראשונה - 59 לאחר יומיים אחור במחזור. בדיקה שנייה כעבור 5 ימים - 150, הרופא הפנה לבדיקה נוספת עוד 3 ימים. אני מודאגת ! 1. האם יש בכל זאת סיכוי כלשהוא שההריון תקין? 2. האם זהו עלול להיות סימפטום להריון חוץ רחמי? 3. בבדיקות נמצא שלבעלי יש זרע חלש (14 מ', 8% תקינים), האם יש קשר?
בדיקות "ביתא" לעתים מלחיצות ואינן משקפות. השאלה אם בהריון ספונטני, יש צורך במעקב ביתא ?! הייתי ממליץ לך, להמתין לבדיקת אולטרה סאונד שבוע אחרי איחור לבדוק אם יש שק הריון. אם יופיעו לך כאבים או דימום יש לפנות לבדיקה ואז יש חשיבות למעקב "ביתא" ! בהצלחה !