לגילי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי, מה שלומך? לא עבדתי בסוכות ולכן לא היתה לי גישה לאתר, מסקרן אותי לדעת אם הלכת ואם הכל בסדר? שבוע טוב
היי , מה שלומך ? איך עבר החג ? אני מקווה שאת מרגישה טוב והכל הולך כשורה (בלי עין הרע) אני חשבתי וחשבתי ואחרי שהלכתי לעוד מומחה השבוע ,שמסתבר שהוא מנהל מיון נשים ב"ליס" החלטתי להפסיק להתייעץ וללכת על זה בתקקוה שיהיה מוצלח. פרטים את יכולה לקרוא בהודעה הזו שכתבתי לקרן (אני בעבודה ולא היה לי נעים לא לענות לך...עם כל האיכפתיות שלך...) http://www.doctors.co.il/forums/read.php?f=9&i=413020&t=413020 בכל אופן,אני שומרת לי את הפרטים ומנסיוני תמיד יש שימוש לפרטים כאלה ! תודה רבה והמון הצלחה בהמשך....אני אעדכן כמובן...אם יהיה לי מה לעדכן :-)