האם יתכן?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם יתכן שבדיקה ביתית תראה שאין הריון ובפועל כן יהיה הריון? (יש לי איחור של 5 ימים , וזה אף פעם לא קרה + עשיתי סקס בזמן המשוער של הביוץ)
אהלן ייתכן מאוד שאת בהריון, בדיקות הריון ביתיות אמינות ב-99% ,ואולי את ב-1% הנותרים. אני מכירה הרבה מיקרים בהם תשובה ביתית הראתה תוצאה שלילית ובפועל כן היה הריון. ייתכן שהבדיקה לא מראה כרגע תשובה חיובית כי ההריון צעיר מאוד, והגוף מפריש את הורמון ההריון בכמות קטנה. בכל מקרה שיהיה בהצלחה.
אהלן ייתכן מאוד שאת בהריון, בדיקות הריון ביתיות אמינות ב-99% ,ואולי את ב-1% הנותרים. אני מכירה הרבה מיקרים בהם תשובה ביתית הראתה תוצאה שלילית ובפועל כן היה הריון. ייתכן שהבדיקה לא מראה כרגע תשובה חיובית כי ההריון צעיר מאוד, והגוף מפריש את הורמון ההריון בכמות קטנה. בכל מקרה שיהיה בהצלחה.
תודה, אני מחזיקה אצבעות . עוד כמה ימים אני אנסה שוב. הלואי ואת צודקת