פטרת בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני נמצאת בשבוע 20, ומתחילת ההריון אני סובלת ( בערך כל שבועיים) מפטרת. קיבלתי נרות אגיסטן שהם משפיעים לטווח קצר מאוד ומיד התופעה חוזרת חלילה. רציתי לדעת אם התופעה לא מראה על איזושהי בעיה ? ודבר נוסף, גם לפני ההריון סבלתי מפטרת אך לא בתדירות כזאת. הדבר גורם לאי נעימות וכאבים. מה לעשות? צליל, תודה על תשובתך בנוגע ל fish test
פטרת בהריון היא תופעה שכיחה מאוד, במידה ויש אירועים חוזרים ניתן לקבל טיפול מונע באגיסטן. בהצלחה
קרן - כל - כך מזדהה איתך - אני גם כל הזמן כל-כך סובלת מזה - ושום דבר לא עוזר - אמרו לי לנסות יוגורט (נשמע מגוחך...) אבל אולי - והומופטיה עוד לא ניסיתי - אולי גם פה יהיה משהו?? אם תשמעי על משהו טוב אשמח גם לדעת. תמי