הריון לאחר מחלת הנשיקה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בחודש יולי נאחרון חליתי במחלת הנשיקה במשך 3 שבועות, והרופאה הודיעה חי בבירור שאסור להיכנס להריון בחצי השנה הקרובה. קרה "פנצ'ר" והבוקר עשיתי בדיקה ביתית ואני בהריון, אני היסטרית לחלוטין, האם אהיה חיבת לבצע הפלה?????????
הכי טוב ללכת לכמה רופאים עם התוצאות של הבדיקות. בריאות ואושר!
קרן הי, אני לא רופאה, אבל לדעתי אין צורך לעשות הפלה כל עוד לא הוכח שיש משהו לא בסדר. הרופאים יכולים לתת תחזיות וסטטיסטיקות לבעיות בהריון לאחר מחלת הנשיקה, אבל למרות כל אלו יש מקרים בהם נולדים ילדים בריאים. אני מסכימה עם ביג מאמא, תעשי בדיקות ותשמעי מומחים ורק אז תקבלי החלטה. מחזיקה לך אצבעות שהכל יהיה בסדר. אביגיל.