תשובת חלבון עוברי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קיבלתי תשובת חלבון עוברי בשבוע 18 לאחר טיפול באיקקלומין ואסטרופם והזרעה afp 0.70 hcg 1.27 uu-e 3 0.65 אמרו לי שהסיכון לתסמונת דאון הוא אחד ל 405 הבנתי שהתשובה היא גבולית אך תקינה .האם יש סיבה לדאגה?
סיכון מוגבר לתסמונת דאון נחשב כסיכון הגבוה מ - 1 ל-370, כך שאינך נמצאת בסיכון גבוה, אך צריך לזכור שמדובר בבדיקת סקר בלבד. ההחלטה על בדיקת מי שפיר היא בלעדית שלך. האם עשית בדיקת שקיפות עורפית ? בדיקה זו נותנת הסתברות לתסמונת דאון ומסייעת להחלטה האם לבצע בדיקת מי שפיר. בכל אופן אני מאחלת לך בהצלחה !