אוטרוגסטן איך להחדיר אותם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בנות אני בשבוע 7 הרופא נתן לי היום כמוסות אוטרוגסטן הם קטנים עגולים ולבנים איך להחדיר אותם פנימה? יש לכן שיטות? תחזירו לי תשובה במהרה כי אני צריכה להתחיל את הטיפול באיי ותודה
היי סיגל ! בדיוק כמו שמכניסים טמפון...הכי נוח - בשרותים, אבל רצוי מאד לעשות את זה בשכיבה, או לפחות לשכב אח"כ כמה דקות, כי כשהעטיפה הלבנה נמסה, חלק מהחומר שבפנים פשוט נוזל החוצה, וחבל על כל טיפה... הרבה הצלחה, והריון קל ובריא !
צליל תודה על התשובה עזרת לי מאוד. באיי סיגל