טריזומיה 18- דחוף!!!!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ערב טוב קראתי תגובה שלך לבחורה שהציגה אותה שאלה. לפני כיומיים ערכתי בדיקה אצל הגניקולוג שלי והעליתי את אותה שאלה. מה פירוש התשובה: הסיכון קטן מ- 1:300 הוא אמר לי שכל התשובות שמגיעות מתל-השומר מגיעות בצורה כזו (אם זה תקין הם מציינים פחות מ-1:300- התשובה תקינה!) הוא טען שבעבר ציינו מספר מדוייק והיום כל התשובות שהן תקינות הן כאלו. הוא אמר לי שהבדיקה תקינה לחלוטין. יש לציין שתוצאות הבדיקה היו: AFP - 1.16 FREE B HCG - 1.22 E3- 1.02 הסיכון לתסמונת דאון הוא 1:4100 למה התשובה שלך שונה לתשובה שלו? יש לציין שאני בשבוע 21.5 ובעקבות מה שהוא אמר החלטתי לא לעשות מי שפיר.
תודה על ההרגעה. אני אתקשר יום א' לתה"ש לבדוק למה הם באמת מתכוונים, ואחזור לפרום עם תשובה.
לבנות שלום: אני אחרי ארבע לידות יש לי ילדים מקסימים ילדתי את ארבעתם בשבוע ה-36 ממש בתחילת ה תשיעי והם בריאים לחלוטין אין לי שום בעיות מיוחדות אתם אז לכן אני מציעה לכולן להמשיך בצורה הכי רגילה ולתת לטבע לעשות את העבודה שיהיה "במזל טוב". ענת כפיר ,