דקירות חזקות בבטן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע העשרים. רק לפני שבוע התחלתי להרגיש את תנועות העובר (ההרגשה הייתה כאילו משהו מפרפר בתוך הבטן שלי, ותקנו אותי אם אני טועה). הבעיה היא שלפני מספר ימים התחלתי להרגיש מעין דקירות חזקות בבטן, ובנוסף הבטן נורא קשה. זה נורמלי או שמא רק אצלי???
לקריאה נוספת והעמקה
בהריון ראשון, מצפים בכיליון עיניים לחוש את העובר. ולכן, הכל מתערבב ביחד, גם תנועות העובר האמיתיות וגם המדומות. וכל תנועה מוזרה בבטן - תייחסי זאת לתנועות עובר. כל התופעות שציינת, מאפיינות מצב של אישה בהריון ראשון בשבועות 18-20.