שבוע 9- מאוחר מדי ללכת לרופא?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. מחר אני נכנסת לשבוע ה-7 להריוני. עדיין לא הייתי אצל רופא הנשים שלי. הרגע גיליתי שהרופא שלי לא נמצא עד ה-2.11, ורק אז אוכל לקבוע תור. זה כבר יצא באמצע השבוע התשיעי להריוני. האם זה מאוחר מדי לחכות עד אז ועדיף ללכת לרופא אחר לבדיקה ראשונית ואז להמשיך את המעקב אצל הרופא שלי? אין לי תסמינים מיוחדים או בחילות עדיין. לרופא שלי יש אולטרסאונד במרפאה שלו.
ראשית, ברכות. זה מאה אחוז בסדר. אם את מרגישה טוב, אז כנראה שהכל בסדר. בשבוע 9 כבר תוכלו לראות כנראה דופק לעובר. זה זמן מצוין ואם את סומכת על הרופא שלך, לדעתי כדאי לך לחכות לו. שיהיה לך הריון קל ונעים, איריס