אנטיביוטיקה zinnat---דחוף!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. אני בשבוע 31. לפני 5 ימים היו לי כאבים בבטן. בבדיקת שתן נמצאו לוקוציטים. ביום ראשון עשיתי עוד בדיקת שתן ותרבית ובמקביל התחלתי לקחת את האנטיביוטיקה. התוצאות שהגיעו ביום שלישי : לויקוציטים רבים= 500 :תרבית "צמיחה מעורבת של מספר סוגי חיידקים" אין לי עם מי לדבר כי כולם בחופש. אני צריכה דחוף לדעת אם להמשיך לקחת אנטיביוטיקה או לא. תודה מראש דנה
הי דנה, אני ממליצה לך לפנות לפורום גניקולוגיה שם מקבלים תשובות מהירות מרופאים.