כאבי בטן בתחילת הריון - הצילו!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הפסקתי לקחת גלולות לפני חודש וחצי כמעט. הייתי בטוחה שאני עומדת לקבל מחזור - היה לי מצב רוח מזעזע שגובל בדיכאון וכאבי בטן שמאד מזכירים מחזור. בעקבות איחור במחזור עשיתי בדיקת הריון ביתית - שלתדהמתי יצאה חיובית (דווקא משמח!) הענייין הוא שגם עכשיו אני מרגישה תחושה באיזור הבטן התחתונה הדומה לכאבי מחזור קלים, במיוחד בצד ימין. אין לי דימומים כלל. האם הכל בסיידר? אמא'לה, תרתי משמע...
בדיוק אותו סיפור אצלי, הכי קטע שבאתי לשאול את אותה שאלה בדיוק ( כנראה שזה נורמלי , מקווה...) דוקטור, תציל אותנו!!
טוב שיש פורום.. תגידי, גם אצלך זה בצד? באיזה שבוע את?