חיסון אדמת בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני חוסנתי באדמת לפני חודש והיום גילתי שאני בהריון איזה סכנות קיימות עקב החיסון? מה ניתן לעשות? הפלה?
מרים שלום, לדעתי אין סיבה ממשית לדאגה. ה- (Advisory Committee on Immunization Practices (ACIP (וועדה אמריקאית לעינייני חיסונים) הוא זה שהמליץ בעבר להמנע מהריון 3 חודשים לאחר חיסון כנגד אדמת. באוקטובר 2001, עקב עדיות שהראו כי לא היה אף מקרה של אדמת מולדת כתוצאה מחיסון לפני הריון או אפילו בתחילת ההריון, שינו האמרקאים את ההמלצה להמתין רק 28 יום. וגם זה כמשנה זהירות (בעיקר מסיבות משפטיות). בהצלחה, רמי (לא רופא)