גלולות, תתיחסו אלי בבקשה!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
חברתי לקחה גלולה נגד הריון אמש והבוקר שכבנו ואין לה גלולה נוספת להערב ולמחר בערב עד אשר תיפגש עם הגניקולוג שלה ביומיים הקרובים, האם יש אפשרות של כניסה להריון? יש לציין כי היא קיבלה מחזור לפני כשבועיים.
מייק שלום, תתכן אפשרות לכניסה להריון (סיכוי נמוך). עצה פרקטית - השתמשו באמצעי מניעה חלופיים במשך היומיים. בהצלחה, רמי (לא רופא)
מייק שלום, יש סיכוי טוב לכניסה להריון שבועיים אחרי המחזור כיוון שבימים אלו סביר להניח שחברה שלך מבייצת. היו הרבה מקרים בהם נשים נכנסו הריון לאחר פיספוס רק של גלולה אחת. אם אתם לא רוצים ילדים השתמשו באמצעי מניעה אחרים בינתיים.