שק הריון לא עגול
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע ה-7 להריון,בשבוע השישי דיממתי כיומיים. בבדיקות דם כמותיות שערך לי הרופא נמצאו רמות תקינות ביותר,אך האולטרסאונד לא מראה עדיין דופק (נכון לשבוע 6) ועוד ממצא ששק ההריון עם גבולות לא סדירים. מה זה אומר? יש סכנה להפלה? בבקשה כיתבו לי
הי סיגלי, גם אני עברתי הריון שהתחיל בשק הריון לא סימטרי. לצערי ההריון הזה הסתיים בהפלה, בגלל עובר שהפסיק להתפתח (היה דופק והפסיק בערך בשבוע 10). לפי מה שאני זוכרת, הרופא שלי אמר אז ששק לא עגול מורה על 40% סיכוי להפלה. נקווה שאת לא ביניהם. בנוגע לדופק, הגיוני שבשבוע 6 עדיין אין דופק, גם אצלי לא ראו, אלא רק מאוחר יותר. בכל אופן שיהיה בהצלחה,