איקאלומין ואולטרסאונד - דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, החודש התחלתי טיפול באיקאלומין. במקרה הייתי אצל שני רופאים, וכל אחד מהם אמר לי מועד אחר לביצוע אולטרסאונד זקיקים (אחד ביום ה -9 או 10 שזה ממש כשאני מסיימת את הכדורים, ואחד אמר ביום ה -14 או 15 . רציתי לוודא מתי צריך ורצוי לבצע את האולטרסאונד - על מנת שלא נפספס... תודה
ישראלה שלום, בעיקרון הביוץ אמור להתחשב בערך 5 ימים לאחר סיום נטילת הכדורים ולכן מעקב זקיקים ביום ה- 14 למחזור אמורה לקלוע למועד הביוץ, אבל!!!!! יש כאלו שהכדורים משפיעים עליהן טוב ממה שחשבו והביוץ מתרחש אפילו מוקדם יותר ולכן ישנה העדפה להתחיל את מעקב הזקיקים כבר ביום ה- 10 למחזור, כלומר- עם סיום הכדורים. המלצה- תתחילי מעקב ביום ה- 10. אני אישית בייצתי ביום ה- 11. הרבה הצלחה
תודה!