שאלה דחופה בנושא אסבסט
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר שלום ! במקום עבודתנו מתבצעת עבודת הורדת גג אסבסט (בבניין הצמוד המרוחק כ- 7 מ' מהחלון שלנו). כאשר החלונות היו פתוחים מספר שעות במהלך העבודה לפני שסגרנו אותם. אני וחברתי בשליש ה- 1 (שבוע 11) והשלישי (שבוע 28) להריונינו. האם זה מסוכן (העובדים העובשים במקום חובשים חליפות מיוחדות ומסכות על פניהם) מה עלינו לעשות???? תודה על התשובה המהירה. המודאגות
מודאגות יקרות, קודם כל, כמובן סיגרו את החלון, מקווה שיש לכן מיזוג. שנית, רוב הסיכויים שמכמה שעות של חשיפה אין כל נזק. למיטב ידיעתי הנזק באסבסט נגרם לאחר חשיפה ממושכת לפירורי אזבסט, ולכן לעובדים יש מיגון. הרי הם עובדים עם זה יום שלם במשך שנים. אבל. תשובה הכי אמינה תקבלו באחד מהמרכזים לטרטולוגיה.
תודה על תשובתך