התקררות-דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 33 ומאד מקוררת. אני סוחבת את זה כבר 5 ימים. אין לי חום אבל תחושה של התקררות , חולשה עייפות, האף בעיקר סתום ומנוזל ולפעמים הגרון אבל כאילו מגורה. מה שלקחתי עד עכשיו זה רק אקמול וטיפות אף אלרין. א.ץ האם תרופות אלה יכולות להזיק בשלב זה של ההריון? ב. יש עוד משהו שאוכל לקחת ? תודה
היי בקשר לאקמול כאמור אין שום בעיה בקשר לטיפות אף ממש לא מומלץ במיוחד לא בשלב זה אבל בכל מקרה תוכלי להתקשר למכון הטרטולוגי והם ייעצו לך לגבי תרופות נוספות תרגישי טוב ותשמרי על עצמך