תרופות בזמן הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, עדיין איני יודעת עם אני הרה (יש לי הרגשה שכן) אבל עדיין מוקדם בשביל לעשות בדיקה ,הייתי רוצה לדעת עם מותר לקחת תרופה בזמן הריון לכאבי בטן כגון שילשולים וכ"ו הודה עם תענה לי בהקדם . יעל
היי, מקווה שאכן את הרה בכל מקרה עליך ךהתייחס כאילו את בהריון בהריון אסור לקחת כל תרופה ישנן תרופות מסוימות שמותר ולשם כך עליך להתיעץ עם רופא לפני כל תרופה שאת לוקחת וכן לפני כל משחה רפואית שאת מורחת על הגוף.[משחות סטרואידיות לא מומלץ}. בספר הריון ולידה של עמוס בר יש את פירוט התרופות שמותר לקחת שיהייה בהצלחה עדי