לרופא ולמי שיודעת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מדי פעם אני חשה תנועות קצביות של העובר. כלומר, תנועה באיזור הרגליים שלו בקצב של תנועה כל 2-3 שניות. זה יכול להמשך כך דקות מספר. אני מודאגת שמא מדובר בבעיה עצבית כלשהי. האם מישהי הרגישה זאת ויודעת האם זה נורמלי?
היי לדעתי זה גיהוקים של העובר בכל אופן לי זה קרה בכל ההריונות כולל בהריון הנוכחי ותמיד אמרו לי שזה גיהוקים ואפילו באולטראסאונד האחרון שעשיתי חשתי את הגיהוקים האלה והרופא הראה לי אותם באולטראסאונד לדעתי אין כל מקום לדאגה דרך אגב אני מכירה עוד המון בנות שחשו את הגיהוקים האלו . המשך הריון נעים