הפסקת הקאות בשבוע עשירי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע עשירי האם הפסקה פתאומית של הקאות יכולה להיות רמז להפלה? תודה ושיהיו רק בשורות טובות!
שלום לך ! הפסקת ההקאות לא אומרת כלום - או שפשוט ההריון מתקרב לסוף השליש הראשון וההקאות נעלמות, או שחלילה אולי יש בעייה. אבל אם אני מרגישה נכון - את לא תרגעי גם אם יגידו לך שזה לא אומר כלום, והכל בסדר, נכון? אז תעשי מה שכולנו עשינו לא פעם (לא יפה, אבל יעיל מאד) : לגשת לרופא או למוקד, להתלונן על צירים או כאבים או הרגשה לא טובה, ומיד יבדקו אותך באולטראסאונד. אם יש דופק - את תרגעי מיד, בלי צורך באף מילת הרגעה נוספת, ואם חלילה יש בעייה - יוכלו מיד לטפל בה. אני מאמינה שהכל בסדר. תבדקי, ותעדכני ! בהצלחה !!!
קבעתי תור לאולטרסאונד להיום - תחזיקי לי אצבעות!!!! אני אעדכן!! תודה על התמיכה
היי אני חושבת שאין לך בכלל מה לדאוג לגבי הפסקת ההקאות אם את ממשיכה לדאוג תלכי לרופא ותבקשי אולטראסאונד או משהו פשוט לפי דעתי תגידי תודה לאל אני למשל בתחילת שבוע 8 (רק בהתחלה ) וכל היום ללא הפסקה אני עם בחילות, אמנם אני לא מקיאה עדיין, אבל הבחילות בלתי נסבלות. אני מחכה ליום שאצלי זה יפסיק, ב"ה. בהצלחה.