קורס הכנה ללידה, המלצות ?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מתי נרשמים ? איפה כדאי ? כמה עולה (קופ"ח כללית) ?
רצוי להתחיל קורס הכנה ללידה בשבועות 28-32 ולהרשם בשבועות 24-26. קורסי הכנה ללידה מתקיימים בטיפת חלב, קופ"ח, בתי חולים ובמסגרות פרטיות. ישנם קורסים ארוכים (8-10 מפגשים) וקורסים קצרים יותר (4-6 מפגשים). אני ממליצה לעבור קורס בבית החולים בו את מתכוונת ללדת ולהכיר את סביבת הלידה. אני עוברת קורס בבי"ח תל-השומר - חמישה מפגשים. בהצלחה !
דליה הי אני ממליצה לך על הקורס בבית חולים איכילוב ליס מאוד מומלץ וגם את הלידה עברתי שם חמישה מפגשים. בהצלחה.