כאבים מתחת לחזה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 29 וליקראת סוף כל יום יש לי כאבים חזקים מתחת לחזה הימיני האם משהו יודע ממה זה נובע, זה מגיע למצבים שאני לא יכולה לישון בבקשה אם יש למשהו תשובה בשבילי
היי ציפי ! הרבהפעמים כשהרחם גדל ועולה כלפי מעלה, הוא לוחץ על הסרעפת והצלעות, בעיקר בצד ימין, והדקירות האלו מורגשות בישיבה יותר מאשר בעמידה. אם את שוכבת על צד שמאל והכאבים נחלשים - כנראה זו הסיבה לדקירות, אבל כמו תמיד : אם את מודאגת, לכח להתייעץ עם הרופא שלך. אם באמת הרחם הגדל הוא הגורם לכאב, תוכלי להתנחם בכך שלקראת החודש התשיעי הבטן "יורדת" ומשנה את זוית הרחם, ואז הלחץ קצת פוחת (אבל עובר לשלפוחית, וזו כבר צרה אחרת...) המשך הריון קל ובריא !