הריון חמי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אישתי נכנסה להריון ובשבועות ה 5 עד ה7 חוותה דימום שהתחזק עד לנפילת שק ההריון. המושג שבו השתמש הרופא היה "הריון חמי". היכן אפשר למצוא אינפורמציה על נושא זה ? א.א
יש הרבה מאד תשובות בנושא זה, כי הוא לצערנו נפוץ מאד. הכוונה בד"כ להריון שלא השתרש ולא נקלט, ולכן נפסק ממש בתחילתו. פעם לא היינו יודעים בכלל על דבר כזה (מקסימום היה איחור קטן ולא מוסבר לפני הדימום), והיום יש בדיקות דם ולכן יודעים על קיומו של הריון כזה. בהצלחה בהריון הבא !