סוכרת הריון-תוצאות בדיקה?!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולן ולרופא בפרט (אם יש).... קיבלתי תוצאה של 106 בבדיקת העמסת סוכר שעשיתי שבוע שעבר. לפי הספר זה די גבולי, האם יש מישהי שמבינה בזה?! בגלל יום כיפור קצת קשה לאתר מישהו מקצועי..... תודה מראש.... עדי.
היי עדידוש מה שלומך? עובדים קשה? אז ככה לי יצא בבדיקת העמסת סוכר של 50 גר' שכידוע היא ללא צום תוצאה של 153 שהיא ממש לא גבולית אלה גבוה ביותר נדמה לי שהגבולי הוא 139 ואחרי שעשיתי את העמסת הסוכר בצום של 100 גר' גילינו שאני ממש לא סוכרתית לדעתי את ממש יכולה להיות רגועה עם תוצאה כזאת תרגישי טוב ותשמרי על עצמך