סימני הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! אני אחרי שנה של טיפולים והנה סוף סוף קיבלתי תשובה חיובית בבדיקת דם. מכיוון שמאוד חיכינו להריון הזה והוא הריון ראשון, אני מאור דואגת ורוצה להתייעץ עם בנות יותר "מנוסות". השאלה שלי היא: הביוץ המשוער היה ב 14.9 עשיתי בדיקת דם ב-30.9 והערך היה 124 ב2.10 הערך היה 464. האם זה תקין, והאם אפשר להסיק מזה שהריון מתפתח כראוי ואינו חוץ רחמי? שאלה נוספת: אני לא מרגישה שום סימני הריון, לא בחילות , לא שדיים רגישות, חוץ מקצת עקצוצים בבטן התחתונה ,כאבי גב תחתון לקראת הערב ועייפות נוראית. האם אני חייבת להרגיש בחילות ו כאבים בשדיים? אני מאוד אשמח לתשובתכם! תודה :-)
רק באולטראסאונד ניתן לראות האם יש הריון חוץ רחמי (לא ניתן להסיק זאת מתוצאות של בדיקות דם). אם אין לך שום סימני הריון, זה לא אומר בהכרח שמשהו לא תקין, אבל אני מאוד ממליצה לך לעשות בדיקת אולטראסאונד בהקדם ולראות שיש דופק לעובר. בהצלחה