בטא והריון תקין ?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר שלום רב, קיבלתי תוצאות של בדיקת דם להריון, ורשום הערך "17" (בטא). האם זה לא נמוך מידיי ? האם זה יכול להיות הריון כימי ? או אולי הריון מחוץ לרחם ? לפי החישוב שלי עברו 11 ימים מיום הביוץ. האם ערך זה מתאים לאחד עשר ימים ? בבקשה ענו לי במהרה. אני ממש מודאגת !!!! תודה מראש, סוזנה.
סוזנה הי כמה שבועות עברו מתאריך וסת אחרון או יותר נכון מהו? וכך נוכל לדעת ולחשב. שיהיה לך בהצלחה.
וסת אחרונה היתה ב4.9.2003, וחמישה ימים אח"כ התחלתי איקקלומין. הביוץ היה מאוחר יחסית, ב - 20.9 או ב- 21.9 (בדקתי חום גוף +ערכת ביוץ+היו לי כאבים חזקים בצד). אז, כמו שכתבתי - עברו בערך אחד עשר ימים מאז. תודה על התייחסותך. האם יש בנות שקרה להם דבר דומה ?