כאבים בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בהריוני הראשון וטרם נפגשתי עם רופא הנשים שלי. לפי חישובים שעשיתי אני בשבוע החמישי/שישי להריוני. אני חשה מדי פעם כאבי בטן וכאבי גב. כיוון שאנני יודעת למה לצפות ברצוני לברר האם הדבר נורמלי? האם יש מקום לדאגה? אנא, התייחסו לשאלתי. תודה
עד כמה שאני יודעת מנסיוני האישי , הכאבים נורמאלים לחלוטין. כאבי גב כאבי בטן ועוד מיניי מחושים......... בהצלחה.
הי קרול, בחודשים הראשונים של ההריון הרחם יוצא ממקומו אל חלל הבטן, כתוצאה מכך השרירים שסביבו נמתחים ויש כאבים. אבל אם הכאבים חזקים מדי, ממושכים מדי או חלילה מלווים בדימום הייתי ממליצה לך לראות רופא. שיהיה הריון קל, בהצלחה. אביגיל.