קוד-אקמול פורטה (שבוע 18)
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אשתי הנמצאת בשבוע 18 להריונה, נטלה טבלית בודדת של קוד-אקמול פורטה (חברת "טבע") להקל על כאב גרון וחום האם יש סיכון לעובר בגלל הקודאין ? (לא היה לנו בבית אקמול רגיל). אודה לתשובתכם המקצועית, בעל מודאג
שלום, בדיוק לנושאים הללו יש את המכון הטרטולוגי בירושלים שנותן מענה ע"י רופאים בין השעות 9:00-15:00 כל יום (לא נראה לי שגם בשישי) ותוכל לברר בדיוק ,למרות שלא נראה לי שכדור אחר יעשה נזק בכלל (אבל אני לא רופאה)... הטל' :6243669/3-02 בהצלחה !
היי לבעל המודאג מציעה לך להתקשר למחלקת הרעלות ארצית ברמב"ם {מספר מ 144} ולשאול אותם הם המוסמכים ביותר לענות לך. שיהייה בהצלחה