מי שפיר ופיש בלינסון או תל השומר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם משהי מנסיונה או נסיונן של חברותיה יכולה להמליץ איפא כדאי יותר לעשות בדיקת מי שפיר ובדיקת פיש. האם כדאי בתל השומר או בבלינסון?
היי רונית מה שחשוב במיי שפיר זה הרופא שמבצע בבתי חולים אוניברסיטאים עם הרופא נימצאים סטג'רים שהם בדרך כלל מבצעים את הבדיקה אני עשיתי בבלינסון בררתי קודם אצל המזכירה איריס שפרופסור מייזנר נמצא באותו יום הוא פשוט נפלא ומקצועי וכמובן שהסתג'ר התכוון לדקור אמנם בנוכחות הרופא אך אני למרות אי הנעימות אמרתי שאני לא מוכנה ואני רוצה שהרופא יעשה לךי והרופא אכן עשה לי והיה מצוין . בתל השומר אין לי מושג מה קורה בהצלחה