לגילי וקלי היקרות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בוחרת לברך אתכן אישית מכיוון שאני חושבת שעברה עליכן שנה לא קלה ואני מאחלת לכן שלא תדעו עוד צער לעולם רק שמחה בביתכן אתן את חובכן כבר מזמן שילמתן אז שוב אושר אושר והריונות קלים שיגיעו במהרה אמן ואמן
תודה רבה על היחס האישי ! אני מודה לך מאוד ואת יודעת שבליבי אני מאחלת לך רק הצלחה עם הקטנצ'יק ועם המשפחה שאוטוטו (בלי עין הרע )תהיה מושלמת. מהפה שלך לאלוהים...שאני כבר בשנה החדשה הבאה עלינו לטובה ,אחזיק תינוק בריא ומושלם בידיי....מי כמוך יודעת מה זה לרצות את זה . גמר חתימה טובה . אוהבת, גילי