שאלה דחופה לרופאים וגם לבנות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני כרגע בשבוע 22 החל מאתמול יש לי מן כאב מוזר מעל הטבור בצד ימין. קצת קשה להסביר את סוג הכאב הוא מרגיש כמו מתיחה חזקה של העור שמדי פעם אפילו שורף קצת. אתמול לאחר שמרחתי המון קרם (ליידי פיצפון) הכאב פסק אך החל שוב הבוקר. האם משהי מכירה סוג כזה של כאב? האם עלי לרוץ לרופא (הייתי אצלו ביום ה' שעבר והכל היה תקין וביום א' יש לי סקירה מאוחרת). אנא תשובתכם בהקדם. גמר חתימה טובה ותודה, עדי
היי עדי לא נראה לי משהו מוזר בכל מקרה תמיד כדאי לשאול רופא טלי