בוקר טוב בננות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מה קורה הכל טוב, איך עבר הלילה הבחילות מתחילות להשתלט עליי מה לעשות כדי להקל עליהן?
אצלי הלילה עבר בשרותים בערך כל שעתיים אני עושה פיפי אני בשבוע 30 וככה זהמתחילת ההריון אבל על זה אנחנו לא מקטרים נכון? וגם לא על הבחילות שהן חלק מההריון ולרוב גם מצביעות על הריון תקין אין הרבה מה לעשות נגד הבחילות אצלי עזר מעט ואני מדגישה עזר מעט.....מיים קרים מה זה קרים קפואים ממש או למצוץ קובית קרח וחוץ מזה על תשכחי שבסוף חודש שלישי הבחילות עוברות ואז מתחיל הכיף שנה טובה הריון קל ומעמם וחתימה טובה
תודה מותק על העידוד שתהייה לך שנה טובה ומתוקה ולא נשאר לך עוד הרבה מההריון אז תהני תגידי את יכולה לספר לי כמו מה זה שהוא בועט או שזה לא ניתן לתיאור