בחילות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי בנות אז ככה - אני ממש חייבת לשאול: מתי הבחילות צפויות להתחיל? אני יודעת שכל הריון שונה אבל בכל זאת מתי זה בדרך כלל מתחיל פשוט אני בשבוע 6 ואין לי כלום (טפו טפו טפו, שלא יהיו ) תודה ושנה טובה עינת
לעינת היקרה , אני עברתי חמש לידות , כל לידה זה משהו אחר . מנסיון אומר לך שבהריון האחרון קראתי באיזה שהוא מקום שויטמין בשם B6 עוזר מאד . לקחתי את התכשיר באופן קבוע ומה אומר לך , לא הקאתי אף פעם אחת וגם לא הרגשתי צורך להקיא . (לקחתי את זה ממש מתחילת ההריון ולא חכיתי לבחילות ) לאחר מכן גם מצאתי סימוכין רפואים לכך . שיהיה לך בהצלחה! דרך אגב מתפרסמת כרגע כתבה על בחילות בהריון , שימי לב בכתבות של פורות נשים .