מאיזה שבוע אפשר ללדת שאין סכנה לעובר?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני יודעת שמשבוע 36 העובר לא נחשב פג אבל ממתי אפשרי ללדת? רווית
היי כעיקרון משבוע 34 יש סיכויים טובים של מעל 90% ומשבוע 35 כבר לא עוצרים לידה אם היא מתחילה. ורק משבוע 37 העובר נחשב לבשל (לא פג) ב36 זה אומנם תחילת תשיעי אך בהגדרה הוא עדיין פג. לידה קלה רותי
רווית שלום, גם אני שאלתי את אותה שאלה רופא והוא ענה לי שהיום בטכנולוגיות הקיימות כבר ניתן להציל פגים מעל משקל 500-600 גרם, אבל הוא הוסיף גם "לא לבנות על זה". אין כאמור תשובה חד משמעית. עקרונית מעל שבוע 28 כבר יש על מה לדבר.. שיהיה לך בהצלחה, איריס