אצבע שישית ביד בבדיקת סקירת מערכות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בהריון (רביעי) שבוע 16, לאחר בדיקת סקירת מערכות ראשונה הרופא גילה כי יש לעובר אצבע שישית ביד, ברצוני לציין כי גם בעלי נולד עם אצבע שישית ועבר ניתוח להסרתה כשהיה ילד. 1.ברצוני לדעת מה ההשלכות של אצבע שישית 2.האם הדבר יכול לגרום לסיכונים שונים? או לסיבוכים אחרים? אשמח מאוד לקבל את התייחסותכם תודה ושנה טובה
היי, לפי מה שאני יודעת ומכירה זאת לא בעייה יש לי בת דודה שנולדה על אצבע שישית, הורידו אותה בניתוח כשהייתה בת חודשיים, משהו כזה ובזה נגמר הסיפור. כיום היא בחורה בת 20 נחמדה ומוצלחת והכל בסדר....