אני חייב עזרה ,אני לא יודע אם החברה שלי בתולה ?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני עם חברה שלי כבר שנה ואנחנו מאוד אוהבים ,ולקחנו את האהבה שלב אחד קדימה ,שכבנו אבל אני לא יודע אם קרעתי את קרום הבתולים או לא?! מה עושים ????? לא היה דם וגם לא כאב לה כלכך אז יש סיכוי שהחדרתי אותו עמוק ועדין לא קרעתי שום דבר או שאין לה ??עזרו לי בבקשה
זה לא תמיד זה כואב ולא תמיד יש דם. בנוסף, יש גם כל מיני צורות של קרום בתולים, כולל כזה שלא תופס הרבה שטח, כי יש בו מעין "חור", ואז יתכן שהוא רק נמתח ולא נקרע. האם זה כל כך חשוב? אם כן, בדיקת רופא נשים תגיד לכם מייד.
כפי שאני זוכרת, אנחנו לא חיים בימי הבניים!