דילמה- בלינסון או תל השומר?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
צהריים טובים לכולן, או-טו-טו אני יולדת ועדיין לא החלטתי היכן לעשות זאת.. בלינסון או תל השומר הן 2 האופציות הרלוונטיות אך ממש קשה לי להחליט באיזה מהם... מצד אחד- מעדיפה בבלינסון מכיון שמחלקת היולדות שם מדהימה (עד כמה שמחלקה בבי"ח יכולה להיות...) והכל מסביב נקי ומשרה אווירה נעימה אך מצד שני ידוע לי כי הצוות בתל השומר מעולה (לא מכירה את הרופאים בבלינסון). אודה מאד למי שחוותה והתנסתה באחד מבתי חולים אלו אם תוכל לשתף אותי ולהקל על החלטתי... תודה, ורד
אני שמעתי חוות דעת נפלאות על בלינסון. שתי אחיותי ילדו שם והיו מאוד מרוצות מהכל. אני אמורה ללדת בעוד כ- 3 שבועות אבל בגלל המלונית, העובדה שאפשר לקחת מיילדת פרטית ובגלל שהרופא שלי מתל השומר, החלטתי ללדת בתל השומר. בהצלחה בכל מקרה ושתהיה לידה קלה ושנה טובה תמר
תודה על האינפורמציה, תמר. לידה קלה ומהירה... אשמח לקבל חוות דעת נוספות... תודה, ורד