היריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
נטלתי גלולות נגד היריון כמשך חצי שנה,עכשיו אני מנסה להיכנס להיריון 3 חודשים ולא הצלחתי,האם זה אומר שיש לי בעיה?
היי, בד"כ רופאים לא ממליצים לבדוק עד לפחות שנה של נסיונות כי עד אז לפחות 80-90 אחוז מהזוגות עושים את זה . כמובן שתלוי בגילך,במידע הרפואי שיש לכם לגביכם....אם ידועה בעיה כלשהיא שמראש מפחיתה סיכויים להריון,לא צריך לחכות כ"כ הרבה זמן. תקראי את המאמר הבא...יכול לעזור לך בזיהוי הביוץ וכו'... http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/articles.asp?id=180&art_id=65 בכל מקרה אין מה להילחץ אחרי 3 חודשים...אני מקווה שאת לוקחת חומצה פולית (חשוב לקחת 3 חודשים לפני ההריון...גם אם תיקלטי בחודש הבא,לא נורא אם לא לקחת 3 חודשים אגב...) בהצלחה !
אני בת 19 ובמשפחה שלי לא ידוע על בעיות כאלה.אני לא חולה או משהו כזה