שאלה לרופא ולמי שיודעת: סוכרת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בבדיקות דם ראשונות של ההריון תוצאת הגלוקוז בצום היתה 95. אחות טיפת חלב אמרה לי שזה די גבולי, למרות שלפי הטבלה של קופ"ח מאוחדת ראיתי שהנורמה היא 65-110. יש לציין ששני אחיו של אבי הם סוכרתיים, ורק לפני כמה ימים נמצא לאבי ערך של 120 בצום. האם כדאי להקדים את בדיקת הסקר או לגשת לדיאטנית או שאולי הכל בסדר?
לעופרה - לפי מה שידוע לי, מתייחסים לבדיקת העמסת סוכר של 50 גר' בתור מבחן סינון לסכרת, ולא רק לבדיקה בצום, וסכרת הריון לא קשורה בהכרח לסכרת רגילה במשפחה. אם את מוטרדת - בקשי להקדים את הבדיקה הזו (במילא כולן עוברות אותה בהריון), ואז תדעי מה מצבך. בהצלחה !