לכל מי שיכולה לעזור
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מבקשת עזרה . יש מישהי שיודעת אם הרפס TYPE 1 גורם להפלה??
היי מיה, מצאתי משהו בנושא (הסבר של הרופא לגבי הרפס). ככלל קיימים שני זני הרפס שונים: אחד בשפתיים ובפה ושני בגניטליה, אולם ה"בלעדיות" שלהם השתנתה בשל המתירנות המינית. במידה ומדובר בהרפס בשפתיים ללא מעורבות של הגניטליה איין מקום לחשוד בפגיעה עוברית. יש להבדק ע"י הרופא המטפל ולוודא שאכן לא קיימת מעורבות גניטליה. גם אם קיימת מעורבות שכזו איין זה מחייב פגיעה בעובר. מקווה שעזרתי. המון הצלחה. חתימה טובה. רונית ס.